Impossibru! To już rok z Wami!

/
26 Comments
Moje Drogie!


Dokładnie rok temu postanowiłam zostać blogerką kosmetyczną - och, jak dumnie to brzmi ;) Szkoda, że TŻ patrzy na mnie z politowaniem a koleżanki są delikatnie zażenowane, gdy zaczynam blogowe wywody :) Wizerunek blogerki, szczególnie tej "parającej" się kosmetykami, jest wciąż bardzo krzywdzący. Bo blogerka kosmetyczna jest pusta jak bęben, tępa jak kosa po wypatroszeniu ryb i głupia jak but. Czasem zdarzają się też blogerki pazerne jak baba z Radomia, wulgarne jak Julian Tuwim i mające polot jak polska reprezentacja w piłce nożnej. Są też blogerki sztywne jak widły w gnoju i nadmuchane jak balon helem. Pełen przekrój ;)

Cóż, "blogging" poszerza horyzonty :)

A teraz trochę o mnie :) (albo o MNIE! bo blogerki mają też przerost ego, jeśli jeszcze tego nie wiecie ;) ) 



Blog założyłam z nudów. Byłam w 5-tym miesiącu ciąży i kanarki lęgły mi się na mózgu :) Internetowy "pamiętnik" próbowałam prowadzić niejednokrotnie, zaczynałam wiele razy i równie szybko kończyłam. Czasu brak, pomysłów brak i - co najważniejsze - czytelników zero. Null. A tak pisać dla siebie to... ekhem, to jak picie do lustra :)

W przypadku Kosmetyki Smykusmyka czytelników przybywało w zastraszającym tempie, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem :) Bo jak to? Ktoś chce mnie czytać? Bardzo Wam dziękuję, jesteście wspaniali! Okazało się, że lubicie do mnie wracać, dzięki czemu blog wciąż działa i - póki co - ma się dobrze :) Poza tym, dzięki blogowaniu poznałam osobiście i wirtualnie wiele wspaniałych osób i bardzo im dziękuję, za wszystko. Nie tylko za te dobre rzeczy. Również za te złe, uczą pokory i tego, że trzeba mieć twardy tyłek. Szczególnie, gdy otaczają cię baby ;)

Dzięki Wam za obecność, za to, że mnie wspieracie, za Waszą cierpliwość.

I dlatego - z pomocą kilku firm - chciałabym, żebyście ten "jubileusz" świętowały/li (wiem, że też kilku panów się ostało :) ) razem ze mną. Przygotowałam dla Was mały konkurs ze wspaniałymi nagrodami, które ufundowały firmy:









Nagród jest aż 3 + 1 dla osób posiadających konto na FB.

Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest bycie publicznym obserwatorem bloga i odpowiedzi na pytania w Quizie "wiedzy" ;)

Dodatkowe punkty możecie zdobyć:

- dodając blog do blogrolla (2 pkt)
- udostępniając informację o konkursie na pasku bocznym bloga (4 pkt)



- udostępniając informację o konkursie w poście na blogu (2 pkt)
- jeśli jesteś moją spamerką, otrzymujesz dodatkowe 5 punktów :)))



Po jednym z dwóch zestawów zgarną osoby, które zdobędą najwięcej punktów - jeśli prawidłowych odpowiedzi udzieli więcej, niż dwie osoby, kolejno wylosuję zwycięzców. Za każdą prawidłową odpowiedź przyznaję 1 pkt. Trzeci zestaw zostanie rozlosowany między wszystkie uczestniczki zabawy :)



Od kosmetycznaglinka.pl:


Od firmy Melaleuca Poland:

Zestaw kosmetyków Aloe Vera

- Żel
- Krem

Ode mnie :)

Krem babeczkowy z ulepszoną formułą (z dodatkiem masła mango) oraz balsam do ust


Dodatkowo, do zestawu z pierwszego miejsca dorzucę krem BB Missha M Perfect Cover BB Cream, który pochodzi z wymianki z Marti. Maźnięty raz, kolor dla mnie za jasny. Podejrzewam, że z tego samego powodu, Marti puściła go w świat :) Szkoda, żeby się marnował, dlatego i ja go przekazuję dalej :)



A zestaw numer 4 powędruje do jednego z fanów na FB, którzy spełnią poniższe warunki:

1. Polubią mój fanpage
4. Polubią fanpage Melaleuca

W skład zestawu numer 4 wchodzą: Mydełko arganowe The Secret Soap Store, Olej arganowy The Secret Soap Store, 2 x Glinka różowa od kosmetycznaglinka.pl, Krem do rąk Melaleuca oraz Krem babeczkowy i balsam do ust smykusmykowy :)

A teraz czas na Quiz :)




Mam nadzieję, że nagrody się Wam podobają :)
Zachęcam do zabawy i życzę powodzenia! :)

_____________________________________________________________________________________________


Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właściciel bloga: http://scianymajauszy.blogspot.com/ .
2. Konkurs przeprowadzany jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem i przepisami obowiązującego prawa.
3. Konkurs przeznaczony jest dla osób będących publicznym obserwatorem bloga oraz zamieszkałych na terenie Polski.
4. O wygranej zwycięzca zostanie poinformowany za pośrednictwem bloga: http://scianymajauszy.blogspot.com/.
5. Zgłoszenia do niniejszego konkursu są przyjmowane od 16.03.2013 do 19.04.2013 do godziny 23:59. Zgłoszenia wysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Nagrodami w konkursie jest zestaw kosmetyków sponsorowanych przez firmy Pharmaceris, JM Spa&Wellness, kosmetycznaglinka.pl, Melaleuca Poland oraz właściciel bloga.
7. Nagrody zdobędą dwie osoby, które odpowiedzą prawidłowo na najwięcej pytań zawartych w quizie wiedzy; jedna nagroda zostanie rozlosowana między uczestnikami - czytelnikami bloga; jedna nagroda zostanie rozlosowana między fanami na FB.
8. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone w ciągu 14 dni od zakończenia konkursu.
9. Zamieszczając komentarz zawierający chęć udziału w konkursie uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).
10. Niniejszy regulamin obowiązuje od 16.03.2013 do 19.04.2013.
11. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach.
12. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).










You may also like

26 komentarzy:

  1. oezu ile pytań :)
    Gratuluję wytrwałości i kolejnego, obfitującego w miłe akcenty roku z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy bloga :) Mam nadzieję, że chociaż na kilka poprawnie odpowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      19 kwietnia się dowiesz ;)

      Usuń
  3. Popłakałam się ze śmiechu czytając pytania :D Zaraz się ogarnę i zgłoszę, ale przede wszystkim - tak trzymać! Twój blog pozwala mi wrócić do normalności: lekko ironicznego, lekko trzeźwego i mocno zainspirowanego stanu, w którym mogę funkcjonować sprawnie. Stworzyłaś w blogosferze odskocznię od pojebyzmu, więc twórz i pisz przez kolejnych miliard lat, ole! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D
      Odskocznia od pojebyzmu mi się podoba :D
      Jesteś cudowna <3

      Usuń
  4. :D :D Nie mogę przestać cieszyć mordki :D :D
    To już rok!! A ja tak niedawno odkryłam Twojego bloga. Mam nadzieję, że nie zaprzestaniesz dalszego pisania, bo uwielbiam Twoje posty, a zwłaszcza DIY :D
    Pytania konkursowe są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Bo blogerka kosmetyczna jest pusta jak bęben, tępa jak kosa po wypatroszeniu ryb i głupia jak but " - skąd ja to znam :D
    Życzę Ci wielu wielu sukcesów w świecie blogowym i nie tylko :) Życzliwych czytelniczek i firm z dystansem do siebie :) A w konkursie w wolnej chwili z pewnością wezmę udział chociaż do losowań to ja szczęścia nie mam, ale pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podsumowanie blogerek pierwsza klasa, nie ma co :P Gratuluję roku, życzę kolejnych - co kolejny to bardziej owocny!
    Jestem top spamerką - łałałiła, nice :P Muszę wrócić do bloga i spamować jeszcze więcej (yay!).
    Ja tez pewnie dziś się zgłoszę, chociaż pytania trudne napisałaś. Spodziewaj się głupich odpowiedzi :3
    Mam nadzieję, że uda nam się dziś zobaczyć. Jeśli nie zostanę wygoniona jako obca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku :) Cóż, czyli nasz blogerski świat to taki margines społęczny :P Zawsze chciałam być Bad Gal z marginesu xP

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że te pytania nie były podchwytliwe =P
    Gratuluję roku!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, życzę wytrwałości i radości z dalszego prowadzenia bloga :)
    Zgłoszenie oczywiście wysłałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny konkurs, świetne zasady i genialne słowa wstępu :D
    wolną chwilą postaram się wziąć udział! :d

    OdpowiedzUsuń
  12. mi najbardziej przypadł do gustu tekst ... ,, ... blogerki sztywne jak widły w gnoju ...'' MISTRZOSTWO :) BUZIAKI DLA WAS I NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ROCZKU <3

    OdpowiedzUsuń
  13. oj ale Radomia się nie czepiamy :P choć u mnie więcej takich bab jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozwoliłam sobie wrzucić info o konkursie na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłoby mi miło, gdybyś mogła wrzucić mój banerek gdzieś do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajbne pytanka;) Już nie mogę się doczekać, aż poznam odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe nagrody! Gratuluję jubileuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje !!! ;)

    Pytania genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję roczku w blogosferze:) Słowa wstępu są rewelacyjne, a i formuła zabawy jest ciekawa, nie wspominając o wspaniałych nagrodach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń